Помагаме при проблемни полети

закъснял полет, отменен полет, пропусната връзка, отказан достъп до борда






Правата ми при Закъснял полет


Кога имам право на парично обезщетение?

Ако полетът закъснее повече от 3 часа, спрямо първоначално обявения час на пристигане, авиокомпанията дължи парично обезщетение за причиненото ви неудобство. Правата ви са гарантирани в Регламент 261/2004.

Кога авиокомпанията не дължи обезщетение?

Съгласно Регламента, който определя правата на самолетните пътници, за закъсненения причинени поради лошо време, терористичен акт или стачка, обезщетение не се дължи. Много често авиокомпаниите лъжат или умишлено заблуждават пътниците за причината за закъснение с цел да избегнат плащането на паричните обезщетения.

Какви други права имам в случай на закъснение на полет?

Ако полетът ви закъснее повече от два часа при излитане, имате право на грижа, т.е. авиокомпанията трябва да ви осигури:

  • храна и напитки, съответстващи на времето на престоя
  • телефонни обаждания, телекс или факс съобщения, или електронни съобщения
  • когато очакваното излитане на полета е на следващия ден, имате право на безплатно настаняване в хотел и на превоз между летището и хотела
Ако полетът закъснее повече от пет часа имате право на избор между премаршрутиране или ако решите да не пътувате – на възстановяване стойността на билета.



Потърсете правата си чрез Аероиск


  • Пестите времето си, ние преговаряме с превозвача
  • Не са ви нужни юридически или авиотехнически познания
  • Не заплащате нищо, ако не осигурим обезщетението ви



Какво обезщетение ми се полага?

€250

< 1500 km

€400

1500 - 3500 km

€600

3500+ km




Кога нямам право на парично обезщетение?

Стачка на трафик контрола

Много лошо време

Актове на тероризъм




Поръчайте обаждане от нас


Моля, въведете име
Моля, въведете телефон