оплакване към авиолиния

Как се подава оплакване за закъснял или отменен полет

Полетът ви е закъснял и сте изпуснали следващия си полет. Плановете ви са провалени, делата ви – забавени. Понесли сте финансови щети, недоволството на семейството или на бизнес партньорите си и сте вдигнали кръвно. Все причини да сте меко казано недоволни от самолетната компания, с която сте летели. Не дръжте лошата енергия в себе си, подайте оплакване и поискайте обезщетение за закъснелия си или отменен полет.

На кого да се оплачете

Директно на самолетната компания, с която сте летели или с която сте щели да летите. На теория можете да се справите сами. Трябва да отделите време, за да намерите имейла за оплаквания – не си мислете, че е лесно, ще са ви необходими находчивост и упоритост. Намирате го, пишете писмо и чакате.

Какво да правите, ако авиокомпанията ви откаже обезщетение

Най-вероятно ще се случи точно това, така че подгответе се да похабите още нерви и време, ако сте решили да се справяте сами. Отказът значи да се оплачете на ГВА – главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация“ (това е само в случай, че полетът е излетял от България; жалби към по-горна инстанция се подават в страната, от която е излетял самолетът) и да заведете дело.

Може ли някой да се заеме вместо мен с търсенето на обезщетение

Може, разбира се. Ние – „Аероиск“ – сме на ваше разположение. Регистрирайте се в сайта ни. Сканирайте (или снимайте с телефон) самолетния билет, резервацията или бордната си карта и ни ги изпратете. Напишете също точния час на кацане на самолета и колко точно е било закъснението. Тази информация ни е необходима, когато търсите компенсация за закъснял полет. Ние имаме грижата за останалото – преговори със авиолинията и евентуално завеждане на съдебен иск.

Ще ви спестим доста време, а и познаваме добре закона, всички уловки и вратички, използвани от авиокомпаниите – с нас шансовете ви да получите обезщетение са почти 100%.

Колко ще ви струва това? По-малко отколкото, ако се занимавате сами и пилеете време вместо да се фокусирате върху работата си. А и е много вероятно да ви писне преди да получите удовлетворителен краен резултат.

След като се погрижим да получите вашето обезщетение от авиокомпанията, взимаме 25% от него +ДДС. Ако се стигне до завеждане на дело, всички разноски за адвокат и съдебни такси са за наша сметка.

Оставете ни да ви помогнем да получите справедлива компенсация за причинените ви неприятности и пропуснати ползи. Свържете се с нас – „Аероиск“. Заедно ще спечелим.

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *