Помагаме при проблемни полети

закъснял полет, отменен полет, пропусната връзка, отказан достъп до борда






Права на самолетните пътници в ЕС


Съгласно европейското законодателство, всеки пътник има право на парично обезщетение при:


От какво зависи размерът на обезщетението?

Размерът на обезщетението зависи от дължината на маршрута. Парична компeнсация между €250 и €600 се дължи независимо, че авиокомпанията ви е предоставила заместващ полет, възстановяване стойността на билета, безплатни храни и напитки или безплатен хотел.

Кога имате право на обезщетение по Регламент 261/2004?
  • Ако проблемният полет излита от летище в ЕС, без значение националността на превозвача и крайната дестинация (например полет с Аерофлот от Лондон до Москва)
  • Ако проблемният полет каца на летище в ЕС, пътувате с авиокомпания, базирана в ЕС, независимо от мястото на отпътуване (например от Москва до Мюнхен с авиокомпания Луфтханза)
Кога авиокомпанията не дължи обезщетение?

Не се дължи обезщетение при стачки, лошо време или терористичен акт.

В повечето случаи авиокомпаниите неоснователно отказват да изплатят обезщетението, надявайки се, че пътниците ще се откажат и няма да търсят дължимото им парично обезщетение.
Ние сме запознати с тези лоши бизнес практики и използваме правната си квалификация, за да съберем както извънсъдебно, така и по съдебен начин (с ваше съгласие) обезщетението, което авиокомпанията ви дължи.



Потърсете правата си чрез Аероиск


  • Пестите времето си, ние преговаряме с превозвача
  • Не са ви нужни юридически или авиотехнически познания
  • Не заплащате нищо, ако не осигурим обезщетението ви



Какво обезщетение ми се полага?

€250

< 1500 km

€400

1500 - 3500 km

€600

3500+ km




Кога нямам право на парично обезщетение?

Стачка на трафик контрола

Много лошо време

Актове на тероризъм




Поръчайте обаждане от нас


Моля, въведете име
Моля, въведете телефон